lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Friday 7 February 2014

sentap

Aku try nk comfortkan incek kesayangan..tapi dy kate aku wat dy rimas..aku pon tataw cne nk wat dy feel better..diam lagi baek..tapi bile tengok dy on9 je  aku jadi cedey..langsung x tegur aku..cakap nak rest..hurmm..ntah la..ase cam x penting lak..haishhh..tuhan je yang taw ape yang aku ase skang..aku cume nak tenangkan die..tp aku gak yang silap..bagi nasihat yang kononnye dapat wat dy tenang..hurmm..tapi lagi serabot lak jadinye..mungkin dy serabot pikirkan masalah..tapi bile aku ade masalah dy suh aku tenang..relax..cakap mmg senang kan..bile kene kat diri sendiri baru la taw stresss..ermm..petang ni dy nak g jumpe geng tt..harap dy hepi jumpe kawan2 baru dy n x serabot lagi..hop semue akan balik jadi normal..sabar la ati..

No comments: