lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Sunday 9 February 2014

ape yang kau akan rasa kalaw..

Arini dy cam lupe nak jage ati aku..kem salam kat kawan yan ek..suke sangat la kem salam kat amie??ngat aku bodoh ke tataw sape kawan yan tu..sumtimes u did not respect and care what i feel..nak aku jage perasaan dy je..saket ati taw x!jangan nak mengade sangat boley x..aku da cube jage n respek ati tu tolong la wat bende yang same..cam aku ni da takde nilai kat mate dy..sedihnye ase..law la aku buat bende yang same mesti da gadoh..tapi aku ley luah kat sini je la..selalu la camtu..takde sape yang ley pujok ati aku.. hurmm..aku da terlalu sayang..sekurangnye jage la ati aku ni..tape la..mungkin aku x berharge sangat kan..aku memang x cun cam amie..dy nak banggekan pon malu..sedihnye..siape aku lam ati dy..

No comments: