lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Wednesday 22 January 2014

paying da price

Memang la sedih and kecewe law taw pasangan kite wat hal..aku sniri lak tu yang lukekan ati incek kesayangan..padahal die da banyak ubah sikap lame die sebab aku..tapi hakikatnye aku tak bermaksud ape ape pon..
hurmm..die dapat taw aku still berkawan ngan kawan lame laki aku yang die memang alergik dari awal..ofkoz la dak tu bukan boipren aku ponnnn..tah..aku x curang ngan dy..cume aku berkawan je..tapi tu la..no one ley time alasan aku..lagi2 laki tu cam lebey bagus lak..padahal aku bukan kisah pon bende2 tu..juz aku ase tercabar n jadi pembakar semangat untuk blajar cam kawan2 aku..not only him je..

aku pon satu..bile down je mulot cepat je nak merapu2..padahal demi allah..aku tol2 sayangkn incek kesayangan..bukan aku maksudkan yang aku salah wat pilihan..ade sesuatu yang da pernah jadi kat aku yang wat aku pikir semuanya satu kesilapan besar untuk aku..dari mule..aku x cakap aku salah pilih incek kesayangan je mase tu..tapi melibatkan semua bende..termasuk la laki yang incek kesayangan alergikk sangat..

and ape yang aku dapat ialah..boipren aku mengamok..padan muke saye..huu..sangat sedih..tapi tu la..aku yang wat hal..hurmm..incek kesayangan aku sangat mara..dy tunjuk semua pic dy n pompuan laen..hurmmm..sedih..huk..nanges law aku tengok..6 kali tengok pon 6 kali nges..cantik cantik semuenye..memang la jaoh sangat beze ngan aku..mule la ase nak undur diri..siyes..aku ase down..aku xnak kehilangan dy..tapi aku ase aku tak layak ade kat sisi dy..aku jahat..aku da lukekan dy..aku sendiri teluke tengok die..

ngan batok aku yang maken terok ni..jadi lagi stress..satu ari x makan pikir sal ni..padahal aku x makan sangat sebelum tu..batok je muntah..haish..cam ape da..suare taya kate la...tu la..mungkin sebab aku derhake ngan incek kesayangan..

yang lagi syok n lagi best bestfriend incek kesayangan pon mengamok kat aku...uwaa..huu..kene mara ngan semue orang..naseb la..tapi sincerely aku sayang incek kesayangn..laki tu aku juz anggap as kawan dari start aku kenal incek kesayangan..hurmm..mungkin nampak cam aku ni rapat ngan die..tapi takde ape2 ponnn...cane la nak cakap ek..cam abang pon ye da..haishh..cakap pon x gune..bende da jadi..tanggung je la..but..aku nak tebos balik semue ni..aku nak buktikan aku tol2 perlu n sayang incek kesayangan cam yang aku slalu cakap kt dy..memang aku sayang dy..woii..aku da pai berangan nak kawen kot..macam2 da aku plan taw..tapi tu la..mungkin semuenye takkan jadi kenyataan..uwaaaa...da la nanges..pai saket2 leher semue da ni..kje cam ayam berak kapor je..huhuhu..nampaknye kat sini je la tempat luahan perasaan aku pasni..takde sape2 akan paham lagi isi ati aku..

No comments: