lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Sunday 28 April 2013

perasaan aku je kot

aku rase cam sejak due menjak ni aku cam di abaikan sket ngan incek kesayangan..
die busy ngan kerjaya..yang tu aku paham..cume bile waktu die off aku nak sangat attention die..
aku cube bagi die ruang untuk rehat..tapi weekend die untuk kawan-kawan..kadang kadang aku tunggu die mesej pai 2 3 pagi..sekurang kurang nyer kol la jap..bile aku mesej tapi satu pon x balas kol satu pon x angkat aku jadi risaw sangat..risaukan keselamatan die..risaukan kejujuran die..huhuhu..

law malam minggu da spend ngan kawan kawan baek aku tunggu sangat saat saat die bangun tido..aku rindu die..tapi selalu acuh x acuh je..perasaan aku je ke?? bile aku bgitaw 1st time aku masak sambal udang  ngan petai aku harap sangat die akan balas ngan sumtink yang positif..tapi x suke petai yang di jawabnye..ase kecik ati..aku masak laok fevret abah..aku taw die x makan petai..juz atleast apreciate la usehe aku masak bende tu..tapi takpe la..aku paham..die takde mud nak dengar bende bende yang tak penting dari aku..

sabar la wahai ati..aku terlalu rindukan die..aku rindu die..benti la kua air mate..
sedarlah..ati ini perlukan kamu untuk dengar semue luahan..aku tunggu incek kesayangan selalu..kadang kadang die slalu curige..jangan la bagi aku letih nak yakinkan ati kamu sayang..aku da cube untuk setia..sebab aku taknak timbul salah faham lagi.. sebenarnye masih kuat lagi ke sayang die untuk aku..


1 comment:

Anonymous said...

;)