lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Saturday 16 July 2011

orang baru

selamat datang..selepas bebulan-bulan aku diam je baru arini aku ade sifat kerajinan untok tules lam blog neh***bab laen aku rajen la***cover..ahaha..
nak cite neh. memandangkan da lame sangat ta on9 make banyak la event yang perlu aku kongsi tapi aku x sempat nak kongsi.. contohnyer momen mase aku date ngan incek kesayangan kat genting..tapi tu da lame sangat la..awal mei dlu..
bebalik pade tajok..haa..meh nak bitaw kat orang kampong sekalian..ahli keluarga encik Mohd Nasir da betambah g sorang..!!akak ipa da selamat lahirkan anak buah pompuan untok aku..hahaha..suke2..name nur ismahani..berat 3.95kg and sihat sempurna..
ticam dapat adik baru la..ade kawan da dye..:)

nih la dye budak yg aku maksudkan..


skang anak buah aku umo 2 bln..nak taw??dier da pon pndai meniarap..
gilo cepat pekembangan dye..cumel!!!
baru skali aku jmpe dye..mklom la susa nak cuti..bz sangat kalah ceo..
mmg pentipu!!!ahaaahhaa..
wokeyh....choww!

No comments: