lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Saturday 16 July 2011

journey 2 da north


apekah topik kali ini??haaaa..sempot..memandangkan aku nyer headline tuh ke north..bukan south ataw east ataw west make aku harap korang taw la negeri2 yang wujud kat north neh..law tataw kene la masuk balik kelas geografi yep..cian sunggoh!!!ahahah..

pas 3 minggu aku praktikel n berhempas sebagai seorang dokter..ehh..bukan2..student nurse.aku ditugaskan ke utara tanah air..**ase cam askar nak g beperang lak**
make berangkat la aku pada 1 julai yang lalu..nek bas name mayang sari..
ke alor star kedah darul aman..:)
1st time g kedah neh.mak aih jaoh kemain..jaoh tambah lak jam selame 2 jam..berasap montot aku yang x montok neh..
bagi menghilangkan kebosanan aku..tido adelah tindakan yang bijak..pastu waktu2 kritikal diisi dengan dengar lagu kt mp3 kirin..fon aku out of bateri..cesss..!x dapat aku nak snap pic pejalanan aku ke sini.
mase lam pejalanan pakcik duk depan aku asik usha je..ape x nyer..geng aku cite n gelak2 x hengat yang tuh lam bas..bukan kat uma..ahaha..pai kat kedah da malam..gerak kol 1.30 ptg..smpai kol 9.30 mlm..aku ase cam x larat nak g kedah da pasni..jaoh..cane la kakak aku ley ikot hubby dier balik raye kat kedah..penat kot..

**muke penat ms baru sampai**

tibe kat bas stop shahab perdana mak,ayah n abang kak fiz da tunggu..make aku n 4 g kawan berangkat la ke uma kak fiz kat air hitam,alor star..
kat uma tok ngan badrul adik kak fiz da tunggu..pas makan aku pon tido..penat kot..
ujan lak tuh..memang syok la mimpi!!
sambong entri len lak..chowww..


No comments: