lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Monday 11 April 2011

disaster kot.

hurmm..memang da lame kot aku tak lawat2 blog aku apetah g nak blogwalking.ntah nape la hasutan bosan selalu ade lam diri aku nih.bukan ade ape aku wat pon.tapi selepas sumone dok tanye2 asal x update blog aku pon mengagahkan diri yang x gagah sangat nak update..

topik kite arini?? xtaw.kite borak secare raw je keyh.

1st and formost aku sangat2 la hepi sebab aku da dapat anak buah sorang g.baru umo 3 ari.ehehehe..pompuan..n ticam dapat kawan la kan?si mica dapat kazen baru. nampaknyer aku bakal betambah stamina nak keja anak buah aku kesane kemari bile dorang da besa t..skang pon da x larat nak keja.ahaha..tahniah wat akak ipa sebab bejaye lahirkan anak seberat 3.95 kg secare normal!!oke..bukan senang kot.ahaha..memang salute la. :)

lately aku cam bosan nak hadap fb.yup..fb sangat memboringkan bile ikin xd,mika x wujud and dedi diam..wats hapening??ikin ade exm..so consider la bab mase depan g penting dari komen2 ngarot tuh kan.ahaha...dedi lak probs ngan pc dier..so mmg xdapat den nak tolong la..tapi yang timbulkan tanda tanye is si mika..mane dier g ek??chat ke x??hop smue akan oke..

aku da lame tol x tangkap gambar n update lam blog..cam bosan je.ahahah..skang esaimen belambak cam lambakan sampah..hadeiii..aku da setelkan sket2..ade yang gruping tuh aku da siapkan bahagian aku.so da pass..tinggal nak present je.then ntok flipchart nih aku ase cm x bnafas da.banyak sangat..haduii..

ujung bulan nih nak cuti..aku xde la eksaited mane cuti kali nih.entah..xd mud nak cuti..apekes ntah aku nih.orang laen homsick bagai.aku lak cam biase je.terokkan??haishh...eh..aku se cam penat je..aduii..nak pindah uma lak sabtu nih.pas kelas la kan.hurmm..dengar2 uma baru cam ampeh je.aduii..penat2 jage uma nih memolek msuk uma baru disaster.haiyaaa..

aku pose arini.ahaha..ape aku nak mkn t ek??pk lagi nih.hurm..malam nih kene stat ngan esaimen baru lak..macam2 kene wat..saba.aku mesti boley.kan??hurmm..ase nak tido lak..next time law mud oke aku post g..

choww~~

1 comment:

Mya Myra said...

windu family like :(