lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Saturday 16 July 2011

memang syok!!

bangon pagi kat kedah..aku kua tengok laman rumah.semue kawan2 aku tido lagi.mak n ayh kak fiz da kua g cari rezki..tok pon join aku besiar2 kat lua uma..subhanallah..cantiknyer pemandangan sawah padi!!!baru nampak clear.malam tadi gelap je..ahaha..depan uma ade sungai..tepi and blakang uma sawah padi..syok oke!! kawan2 aku pon bangon..pas jalan2 kat lua uma kitorang masuk mandi and breakfast..pastuh siap2 ntok masak lunch..
tok suh aku masak ayam kicap..ahaha..seram jek bunyi..tapi abes gak di baham oleh kawan2 n tuan rumah.ehehe..tok kate da bley kawen..***gatai gaye**
pastu 1st time aku makan pucuk gheti??penah dengar x??wat masak lemak..sedap weyh..petang tuh kitorang g jalan2 kat uma makcik kak fiz..tapi die xde..so kitorang pon lepak kat kuala..besh..:))


ni gambar2 aktiviti mase duk kat uma kak fiz..siyes sangat desa taw..suke :)

**ms mancing ikan kat sawah..aku dapat tangkap seko je puyu..yang baju kuning tuh terer..**

**sesi bakar ayam..panas tol..**

**bukan aku yang tangkap suda pastinyer...ahaha..hasil tangkapan tok neh..aku interframe je**

**cantik kan pemandangan sawah padi..nak fotoshoot memang seswai..aku pon konon2 potoshit la..ahaha**

macam2 aktiviti kitorang buat..tapi most of da time diisi ngan makan je..tok masak sedap..mak pon rajin beli buah2 ntok kitorang..sempat la gak aku rase pengalaman memancing..law x tak pernah..then ade hari yang aku n da geng bakar ayam..sonok tol..:)
pemandangan sawah padi yang cantik wat aku ase hampe sebab xd dslr..ahaha..law x mesti kawan2 aku da jadi model xd gaji..gune hp je la..:)

then balik uma siap2 nak gerak g perlis...yup..sebenarnyer aku kene g perlis..kedah nih tempat singgah je..malam betolak g perlis..dekat je..sampai homstay pak yob neh teros la unpacking barang2 and ready ntok praktikel kat klinik kesihatan beseri..nebes lak nak praktikel..huhu..
moge semue bejalan lancar..insyallah...

chowww

No comments: