lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Saturday 16 July 2011

ibu mengandung dan kanak2..

betugas kat klinik kesihatan kangar memang besh..mane x nyer..ci aku sangat baek..ci tuh clinical instructor..cam lecturer gak la..tp jage dak2 praktikel..staff kat cni pon oke2 je..sangat membantu..aku da jage semue kaunter..bagus..da cucuk pelalian kat kanak2 and aku da amek darah pesakit..***ahaha..cam vampire lak***

tp yang paling besh sebab makanan murah and rehat yang lame..siap ci aku bagi g nat g..nat tuh merupakan pasar cam pasa pagi n pasa malam..tido mase rehat lak bilik ade air cond..memang x hengat la..ade mase kitorang sangat bz..ade hari yang sangat2 la relax..sampai sempat tengok marimar n sijundai lak..ahahaha..




slalu law aku keje spital n kawan2 yang keje kat klinik kat kl kne keje 5 hari seminggu..aku kat sini keje 4 hari je.ahahaha...sangat suke la jawapannyer..ahaha..**teramat gembira***


**nih mase sesi gotong royong kat klinik :) **

ci slalu bagi makanan kat kitorang..duk bejiran kan..sebelah uma je..ehehe..homstay nih family dye yang punyer..banyak sangat la aktivit..paling besh bile g pasa malam kat stadium kangar..besar taw pasa kat cni..penat..t law ade peluang aku akan tunjuk gambar2 kat pasar malam tuh..:)


oke choww~~

No comments: