lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Saturday 16 July 2011

nak kawen

semalam aku g kenduri..ikot ci aku tgok anak jiran die kawen..seb bek aku bawak gak baju kurong sehelai datang sini..kebetulan lak aku ikot tema..segan2 je g kenduri orang yang aku tak kenal..pastu dapat gak doorgift.ehehe..

makanan kat sini ley tahan sedap..1st time aku makan laok masak lemak batang pisang..ade abc gak n kuey teow goreng..ermm..tu je la cite aku..otw balik sempat gak beli eskem sebab kitorang x dapat makan abc..ahaha..abc da abes..

**semangat sangat nak shoot kat lampu neh**

**suke pelamin neh**

sempat gak aku masuk lam uma ni n tengok pelamin..simple and cantik kan?ase cam nak kawen cecepat je..wee~~
gatai :P


oke la..chowww~~

No comments: