lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Friday 18 March 2011

mereka sangat memerlukannya..

orait..halo2 sama u ollz..da masuk sem baru..1st day sangat bz nak mengagahkan diri dengar taklimat dari mentor n enroll subjek n register semue mende alah tuh.tah ape je sistem.pening pale aku yang memang jenis taley nak time mende mende yang rumit bagai nih.haishhh..payah tol.
masuk ari ke 2 kelas da bejalan seperti biase.oke.diz sem aku kene fokus pade subjek beranak n anak n emak.semue nak kene sumbat.memang padu la.taley time hakikat g yang sem nih pon kene attend kelas ari sabtu..shit!
3rd day..ujan sambut kedatangan aku kat kolej.lebat sunggoh..sejuk taya cite la.tapi kene cite gak.aha..then nga ati riang nak bekpes nampak dak2 sem aku bekumpol.ngatkan ade orang pengsan ke ape..tapi lagi dasyat dari tuh.result kua!!omaigod..
siyes..nampak lec aku pegang result aku ase cam aku dilemaskan oleh ombak tsunami.oke over sangat la kan?maw taknyer.aku ase cam exam final sem 4 aku cam akan dilanda garuda.maklom la.previous sem pon drop gile..huu..tape2.aku tabah tadah telinge nih.lec sebot name satu2.bace teros..aku ase nak putos nafas tunggu name aku kene sebut.cam nak kene gantung mandatori lak.ceh..
name aku disebut n result..omaigod.ta caye.aku lulos..huu..dapat jugak dl.alhamdulillah..teros kol mak n abah..dorang yang nga keje sangat la gumbira.si kesayangan pon epi..ye ke?ahaha..
lege...fuh...
then 4th day ade program derma darah.aku memang la bekobar sangat nak derma darah aku yang cipot nih.pas abes kelas semue aku gigih makan tengahari.pastuh nek tingkat 3 ntok sumbangkan ape yang patot.tulis borang..saringan.pass..skali mase cek tekanan darah fail..aku low blood pressure..omai..nak jugak..!!then aku wat exercise hasil galakan kawan2 n lec aku..ahaha..bejaye gak aku sumbangkan darah aku kat orang yang memerlukan.harap2 sape yang dapat darah aku t akan sihat2 je.amin..prihatin tol kawan2 aku.darah kat blood bank x cukop la.siyes..mase posting aka pektikel susa nak dapat darah..
hurmm..
arini jumaat..aku g kelas..stdy..balik tido n on9.esaimen ade tapi x sentuh g.aku nak layan movie lak pasnih..hihi..
ouwh..bakal mak metue aku sakit..<<--ewah lom ape2 da mak metue..hop mama cepat sembuh n pulih cam sedie kale..amin..

k la..choowww~~

No comments: