lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Monday 14 March 2011

9 month??

gile!!!lagi 9 bulan nak kua..cane nih?ape pesediaan??da ready ke belom nak melangkah ke dunie baru?ngan wajah baru...huuu..nk kene bangun pagi2..bejage siang malam..hishh..apekah?
mampukah aku??well.9 bulan g nak abes study.nak keje..huuu..tapi sepanjang 9 bulan nih aku da cek..huishhh.pack gile!raye pon lom tentu aku dapat cuti ngan jaye..da cane?baru ngat taon nih nak raye sakan..skali raye jatuh mase time orang sibok2 nak raye..ape daa...sabo je.
cuak gak law pikir ngan persediaan nak exam lembaga yang x seberape nih..orang len study aku online..da guane??padahal bukan ade ape sangat kat fb tuh..kt ym..kt skype..hishh..cane nih??
pale aku nih sibok pk nak pindah uma g..uwa...malas nak peking2 barang nih.x suke..tah cane environment uma baru t..chopp..lately perot aku slalu sakit.tataw nape..nak kate perot kosong n gastrik tapi aku makan cam biase.regular..hurmmm..hope oke je n sihat..incek kesayangan aku demam..get well soon my luv.. :)
hurmmm..ari mendung..ase cam nak makan rojak buah lak..satey..huishh..macam2 tekak aku nak telan.sabo..t aku nak ajak bf tengok wayang cume aku tataw la bejaye ke x plan nih..maklom la.bf bz kemain..arghh..tak kire.da wat appoinment kot,ahaha...nak jugak..cite pe yang besh pon aku x sure..tapi cam nak tengok cite rango..hihi..sebab aku suke johney depp..tp lam cite tuh sore dier je ade..ehehe..nak jugak..!!!
huiss...antok lak..lame x mengarot2 ngan mikak,dedi n amma..
eh..semalam ade la laki tuh nak usha aku kt fb..aku da kate aku ad bf.dier siap x caye lak..dier kate aku tipu..aku banyak kali kate aku ade bf..x caye gak..da xkan la pas tengok relation status aku baru nak puas ati..aku xwat pon aku kapel ngan sape kt fb..berie mitak nombor fon.da aku xnak bagi pakse lak..lantak ko la.baru kenal da mintak no..len la ko kawan aku yang ala2 jejak kasih ke..xpe la jugak..pastuh tengah2 lepak tengok chong wei tundukkan lin dann ade gak hambe allah yang msg aku nak bekenalan..aku taw sape punyer keje yang bagi no aku kat dak tuh..memang shiall la ko nak men2..aku da la x suke layan orang aku x kenal..aku tanye sape dier g jawab saye x kenal awak n awak x kenal saye..hello!!law x kenal x ya la mesej..ngok tol!!!
aku tanye g kawan skola aku ke??sebab kang x memasal dapat maki aku kang..dier kate bukan..konon iklas nak bekawan..sori la..im taken..x kisah la cane pon..aku nak bf aku je..orang len aku da x pandang.sori oke..aku da cakap x nak kawan sibok je wat2 x paham..aku kasi clear..saye x nak kawan ngan awak..sori..ahaha..lawak kan..ade g ke zaman orang x tengok muke nih meseg nak kenal??law dulu ye la..skang xd da..cume aku da ade bf..n aku patot jage ati n feeling bf..x kasi tacink..g pon bek aku abeskan kedit kat si kesayangan dari layan orang x kenal..buang mase je nak kenal semule..hiiishh..incek kesayangan yang pertame oke..yang len aku x pasan da.maap la..bukan belagak or ase cantik..tapi aku memang x bekenan..
sayang n respek aku kat bf byk..so aku kene jage la..kan??
haa..da stat ngantuk da..kene tido nih..k la..tata..

choww~~

No comments: