lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Monday 7 March 2011

its killing me!

adoi..ase cm da nak masuk 2 minggu aku batok2..punce pertame mase tuh panas.tekak ase kering je...then aku lak masuk sepital jg pesakit..mmg la sng terdedah ngn sakit nih..adeii..tpe2..aku oke g..then tah cne start la batok2 nih..byk da air aku minom..payah la law batok nih..law kat tempat awam ke.mase keje ke.lam kete ke..mase tido..adoi...kadang2 aku x tido pon.dok layan batok nih.law cakap fon asik batok pon payah gak..membazir kedit yang jalan..adoiii..

tapi aku nih agak la payah nak makan ubat.hurmmm..slalu gitu..jadi misi suh orang makan ubat tapi aku tanak makan..mujo gak x kene selseme ngan demam..law x payah aku..asik num air je..tepakse..adoi..cepat la sembuh batuk..x tahan da..

rindu incek kesayangan..oke sok test jpj..doakan aku pass ngn flying colours..huuuu

2 comments:

Mya Myra said...

get well soon chenta

shahilanasir said...

oke my dear :)