lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Thursday 10 March 2011

ase cam da behabok blog aku nih.asal la aku malas sangat nak hapdet nih?sedangkan aku punye mase lapang memang teramat la banyak sampai aku ase cam aku da lebey rehat pon.tapi still x nak balik kl.ahaha..cuti oke.bukan ponteng2..hurm..ape nak share nih??anyone ade idea??anyone??oke no one..eh sape la nak menyahutkan?ngat ade wc ke?ewah..aku nih ase cam nak g tejon laot je menahan kebosanan yang amat.ahaha..ehh..jap..tadi kan.ex aku..ye..ex aku..die msg..ade ke patot mesej juz nak tye bateri tuh law postif n positif x kan ley besame kan??hey..i tot u a very clever student when in school before rite??ahaha..tanyer g aku..aku lak ngan cam pelik je balas mesej tuh n bagi taw teori untuk caj..bukan teori kutub..adoii.ape la..tapi aku bagi 2 teori teros.ntah ape dier nak wat tah aku x peduli..yang aku taw da lame aku x mesej dier..infact aku ase bia la aku taya da contact ngan dier..sebab??even jadi kawan pon dier stil x besh..ahaha..oke he dun even noe me well..end up pon still dunnoe bout me..oke..fullstop untok kamu la ye..kih3..after a very long journey aku nak lawan feel aku nih baru aku bejaye..ko ngat senang ke aku nak bangun semule??not dat simple la.bile tekenang balik..siyes..tanak kenal dier..bia la aku kenal dier as kawan sekolah n kawan sekelas je..not my ex..huhu..luv??x besh pon..so pathetic.

skang kat ntv7 ade tayang balik cite all about eve..alaa..cite korea sal bidang wartawan tuh.aku suke gile cite tuh kot..ms aku f1 cite tuh kua..gile da lame..ahaha..tapi tetap eksaited pai skang.huuu..cam korang2 suke my girl n fullhouse la..haa..lebey kurang r..hurmm..lupe lak..test jpj aku suck oke.fail..ahaha..lantak..kene ulang balik..tuh je aku nak cite.ahaha..adeiii..asal ase blank je otak aku nih..bosan la..nak tulis post kt fb pon aku tade ati..aku juz g jenjalan tengok2 je wall orang..nak like pon malas..wat a borink day.ujan2 nih wat aku lapa lak..da la kedit fon da xde.kan besh law aku dapat kedit rm30 sehari ke..ley gak aku 3g ngan bf aku lame2..tp dari 3g bek aku wc.free g..haaa..nak mesej2 cintan pon xley..haishh..tapi suke gak..semalam ms aku nak masak udang incek keshayangan call...oke untok dier call susa la..nih pon sebab aku xd kedit.ehehe..suke dengar suare dier..slalu wat aku tenang.x kekok..bile dier gelak ke..he not a romantic type of boy..dier biase2 je..u have no idea law dapat bf gitu..tapi aku suke.ahaha..he not da type yang akan pujok2 korang ngan ayat jiwang law korang merajok tarik muncong ley sangkut hanger skali pon..dier akan bagi ayat2 yang tambah3 korang panas n sakit ati.ahaah..yes..aku da lalui..gile kan??but at the end dier akan gtaw yang korang mesti rilex..n take the meaning of wat he said..mase tuh..huuu..aku sejuk..yes..aku bukan la gurl yang perlukan laki pujok aku or bagi kate2 manis slalu..no..enuff law laki tuh taw silap..syg n jujo..aku x ksh..simple..sumtimes jeles gak tengok korang2 yang ley majok n bf pujok gile2..but bile pikir2 balik..aku da la x suke pjok2 nih..so baek taya majok bagai.wat bf aku bosan je t.ahaha..

love doesnt mean u have 2 always shout it..no..
love doesnt mean u have 2 show it with present..no..
but..
love mean u feel it in your heart without say it..
love mean understanding n faith..
love mean u cried n laught together..

yang mood aku nih cam ala2 cuace ujan nih asal..adeiii..but seriously..accept ur love one who he or she is..jangan assume yang dorang ley jadi cam pasangan orang laen yang nampak hepi..yess..kebetulan korang nampak mase dorang x gadoh2..so korang envy la..ehehe..juz folo ur heart..ur soul..tuh je..insyaallah takdir akan satukan korang..no matter hard it will be..oke??
terime kekurangan dier n slalu anggap kekurangan dorang tuh sebagai satu ketidaksempurnaan yang dorang cube hadapi..bagi sokongan..kite yang akan sempurnakan kekurangan tu..law korang slalu nampak kekurangan kat pasangan korang..cube pikir balik ape yang dorang nampak kat kite..ntah2 lagi terok.ahaha..tapi betol la..no ones perfect..kan??aku juz nak sedarkan diri sniri je.ahaha..i want sumone to love me for who i am..haaa..korang pon nak jugak kan??ehehe..

penat lak tulis entri nih.sakit2 leher aku.haa..da la..

chowww~~

No comments: