lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Sunday 20 February 2011

tren trip..ahaha..again!

oke..sebab semalam amat la leteyh bedayung sampan dan menaiki rakit buloh **sile abaikan*
semalam aku wat keje yang teramat bijaksana kalah si hakim mahkamah tinggi syariah<<---tetibe je..haa..aku sesiap..mandi..kasi wangi sket..chopp!!memang wangi oke..then ngan baju kekotak aku g la jalan tunggu bas n g ke stesen komuter..haa..kak..midvaley 2way oke!bayar la 3.20..sementare nak tunggu tren tuh aku cam pikir2 la nak wat ape..sebenarnyer aku nga serabot..aku teringat..huhu..ngan incek kesayangan yang mengalami kerosakan teknikel..ahaha..ngat lakik ko tuh robot ke ape??!!ade la problem tahap sulit punye la..so kansel la date..eh..semalam dier da datang taw!!haaa..besh sgt..weee~suke anda banyak oke dear!!..even sekejap..ape??ngat law kapel2 kene jumpe lame2 ke??x semestinye oke!..sambung balik..kesimpulannye..aku kua nek tren tanpe hale tuju yang jitu..sorang2 cam biase.

aku pon ngan jayenye mesej si dedi.aka mia myra tuh..dier ade kt uma..pas berdiskusi mane tempat tinggal aku pon tuka laluan jalan kaki..eh...oke..si dedi da jadi ala2 ustazah bahiyah...temasok la mikak...adess...takpe kental ati..ahahah...redah je oke!so ikot la bukan laluan asal yang aku plan la..haaa..aku stop kat kl sentral n nek putra lrt ke setiawangsa..lalala..ade beze nek ktm ngan putra..nek ktm byk mat2 indon.bangla n sewaktu dengannye..kire nak jumpe jejake kacak amat sukar..hihiih..bile nek putra..cm besepah jep..n warga asing yang wat aku se duk kt negare dorang pon sangat la tipis bilangannye..ehehe..suke la<<---unsor gatal di situ..tp disebabkan aku seorang kepunyaan orang jadi aku x bape nak tengok sangat la melaenkan tkot kene langgar..hahaha..baek la konon..

then sampai je..dedi dtg..oke..neves bab 1st time jumpe pas huhahuha lam fb n sangat rapat even x penah jumpe..slalu tacink law masing2 ade masalah..closed sangat la..hurmm..oke..tuh dier.alahai,,cinonek je kecik..ahaha..aku pelok dier cam member 5 taon x jumpe..siyes..sangat eksaited..!!da jumpe tuh kitorang lelepaking kat kedai satey..yee..macam2 cerite kua..temasok la aku ngadu sal masalah yang aku ngah atasi sbenarnye..then mesej masok..oke..dier ade kat mid..sape tuh??ahaha..si banker la..huhu..plan asal da same ngan dier..alahai..law aku g mesti tejumpe kan??huuu...tetibe auni aka baby pon tibe ngan boipren dier..oke nih pon same kecik..tapi dorang amat cute!!!mulot masing2 cerite cam takde ending da.siyes.ahaha..aku diam..tetibe mr A aka bf mia datang..alahai..aku nih sesorang..tuh pasal aku kene usha oley dak laki muke cam comeyl n ncem..wee~bangge gak..tp problem nyer dier berumo 2 taon.ahaha..dier lari2 je datang kat aku..dier duk usha dari aku g toilet g..eh..adik akak cun sangat ke??siyes..memang dak tuh mengusha baek punye.ahahaah...mengarot la..padahal dak kecik...pastuh auni ngan bebesar ati anta aku balik..ye time kasih semue...pas felok2 bagai..majlis pon besurai..ahaha..tetibe..

nih si luvey duvey auni aka baby ngan boyfren si afiq..

~appa n dedi~
sangat sayang dier!!!

x banyak gmbar aku nk uplod..tenet cam kure2 naek perahu..oke..

pastuh penat..x sempat nk update..keh2..on9 fb jap..ikin ajak jumpe lak..kat mid..pas kompem aku pon tido..zzz...

sangat hepi dapat jumpe mereke..siyes!!

choww~~

3 comments:

Mya Myra said...

skeee jgk dpt jmpe appa <3

Tunsha Ayunie said...

sangat sayang kamu dua ♥

shahilanasir said...

dedi :))appa pon suke jumpe dedi!!!!
baby..sayang kamu juge!!! :))