lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Tuesday 22 February 2011

after 4 taon...

oke2 nih entri ntok trikh 20/01/2011..y??sebab aku malas la nak tulis mase tarikh tesebot.ahaha..bgon pagi.chopp..padahal leteh kot balik dari jumpe dedi..ikin ajak jumpe lak..yeyyy..dier nak blanje..pastuh gerak n tibe kat mid kol 11 lebey sebab tren lewat..takpe2..pastuh mesej ikin ade katne..tuh dier..kurus kering x berubah..ahaha..kale merah..oitt..da cam cili da aku tengok.tapi tetap hot!!!cam cili la..ahaha..
then g pusing2..chopp!!cakap x stop...satu nafas..mule la mengah masing2..ahahaah.rindu gile ngan kawan aku yang sorang nih.siyesly rindu!then kitorang pusing mid tuh..cerite x benti.mule la nak update cerite..weyh..empat taon kot..siap dier da jadi tunang orang g..haaa..

si cili.. :)

pastuh kitorang isi perot kat kenny rogers..pusing2 mid g..then g la berator beli tiket..haaa..bincang punye bincang kitorang wat keputusan temasok la ikin kene tumbok ngan orang depan kitorang..haaa..diam laki tuh..seb bek encem..ahaha..BERLESQUE jadi pilihan..weee~pelakon cite tuh christina aguilera ngan cher..best oke!!!sangat best!bagi aku la..haa..konon nak tengok no string attached..tp da sold out ntok kol 2 ngan kol 4..memandangkan cite kitorang stat kol 4 aku ngan ikin g lagi jalan2..ikin beli beg kat converse..pastuh kitorang beli belt yang same jenis..pastuh lepak kat bangku cerite la sal kisah aku n dier..then yol kol mintak aku tolong cari kan buku geng abcde karya hvolate..ntah ye kot..xde..ade cite yang lame je..keluaran baru xde g..pastuh kitorang lepak secret recipe..aku bejaye gak makan green tea cheese cake.yayyy!!!suke..pas pusing2 kitorang masuk la wayang,..iklan ditayangkan..cam biase..becakap x benti sebelum cite start.oke..kitorang kene sound ngan mamat depan kitorang..bengang ikin..sebab iklan je..bukan cite.ahaha..ikin sound2 balik orang tuh..ahaha..lawak..pastuh kusyuk la tengok cite tuh..nak wat rambut cam christina boley x???huuu...
pastuh g beli suar jeans ikin..dier nak yang same ngan aku.ahaha..gud2..pastuh pusing2..g la topshop..ahaha..ikin tekejot bile aku tekejot sebab kasut yang die pegang tuh pig skin lining..ahaha..cuak dier.aku x pegang pon tapi tenampak..dier da pegang tapi bukan yang dalam la..sepanjang jalan banyak gelak..siyes sonok sangat jumpe dier...

nampak x green tea cheese cake tuh??nyuummmm!!!


sebelum balik sempat gak la g beli big apple..then g rase eskem..x sedap..yuckks!!da puas jalan..(sbenarnyer x puas)beli tiket n balik..hihii..sonok tol dapat jumpe ikin..hihi....

hope len kali ley jumpe g..aku lak nak blanje dier :)

sayang ikin n kawan2 yang len..natasha mungkin mangse seterusnyer untok kitorang jumpe pasnih..ehehe..suke!!!

k la..choww..

No comments: