lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Monday 17 March 2014

im not perfect

Kadang kadang aku tertanye jugak..hodoh sangat ke aku sebab bekulit itam manes cam mangges ..mungkin bagi orang2 yang memang cerah putih cam adira tu dorang takde masalah..aku accept ape yang tuhan jadikan untuk aku..cume kadang2 orang sekililing selalu ejek aku dari aku kecik..

beguraw?haha..bagi korang memang beguraw..saketnyer aku je yang ase..aku mengaku memang lam adik beradik aku x putih cam yang laen..aku la the blacksheep..tapi bukan aku mintak pon..alhamdulillah kesihatan aku baek n aku x cacat..

tapi still orang maen2kan warne kulit aku daei aku kecik..n now still lagi jadi..ex aku dulu pon same..semua laki memang nak pompuan putih2 ek wat bini?teruk sangat kw aku..mulot dorang x sampaikan secare direct..tapi law awak putih camni kan oke..try la..usehe lagi..take your time..aku sedih..sedih..tapi aku juz ley senyum je..mungkin ati aku ni x penting..mu
Tiap kali jadi aku pendam..tapi bile orang yang aku sayang cakap bende ni ulang kali..taste nak putih2..aku cam pikir lagi..aku tak cantik..tak putih..hurmm..
bukan aku x usehe..bukan aku taknak..ade yang panggil aku dang anum..cam cite klasik dlu2..dark witch..aku amek bende ni jadi bahan gurauan..tapi dalam ati aku..saket..

besyukur la if korang perfek..muke canrik..hensem..ade senue yang orang pandang..tak macam aku..gelap..gemok..haha..
even adik aku pon penah cakap aku itam.haha..sape je yang harfai aku ni?cintai la aku sepenuh ati..tolong la..ati aku x penting ke?mungkin law aku putih aku seorang playgirl.hurmm..

astaghfirullah..aku telalu sedih malam ni..macam x bersyukur ngan apa yang tuhan da bagi untuk aku..tapi mungkin betol..cantik tu segalanya bagi orang..putih n pndai begaya plus body yang marvellous tu yang penting bagi orang..bukan ati yang baek..aku pon bukan baek sangat kan..hurmm..baru aku sedar..aku memang bukan yang cam die harapkan..


Siapalah aku..

No comments: