lompat lompat di papan kekunci..

menari-nari di dada lappy..oke sile jgn memalu singgah besiar-siar..

Friday 10 August 2012

kembali

yeah..im back..obviously.ermm..sooo many things happen past few month ago.now im no longer a student..da naek pangkat jadi pekerja yang bejaye.bejaye ke???ade pesoalan di situ.keh keh keh..
skang kite berade di bulan mengambang.ehhh..bukan2..di bulan ramadhan..oke flashback timee...


april
 wengezz sekalian.aku suda bejaye menjadi staf lam operation theather kt sebuah spital kat johor..heee..tp uma aku mencabar siket..maklom la..nyamok lak yang bermastautin lam uma aku..bukan siket2..banyak giler wooo..aku beli kelambu ngan incek kesayangan baru la okee..tido lene.. (^<^)

mei
aku da ade baby kesayangan selain dari incek kesayangan yang maken mengancam keimanan sebab maken kiut..tamo kawan! sape suh kiut banyak.. huhu.. yeah.. i da ade kereta.. peeewwiiittt! aku da ley drive setelah 3 kali amek jpj..dasyat x?? tapi tidak mengape..aku da bejaye dapat lesen..walawpon P tepampang kat cermin kete aku tapi tape..hahahaha...

jun
nothing much to said..

july
family days!!!!!! road to malacca..incredibly awesome okey!! semua ade temasuk la si incek kesayangan yang menyibuk ke sane kemari...malu2 konon..tp die gak yang lebey eksaited nek beca..hihihi..pastu g uma nenek incek kesayangan..sawah padi kering kontang lagi..belum musim tanam..tapi sekarang asenyer da ijaw sawah tu...nek moto g jalan2 pusing kampung..sweet~!! pasan lebey...

n it also a brokenhearter month untuk aku..
aku tataw ape yang silap lam hubungan aku ngan incek kesayangan..kami putos di tengah jalan..aku jadi keliru...keliru ngan sikap die..dier perlukan aku cam aku perlukan die ataw x?? aku cume nak die paham niat aku..even we tried to fix all the mess tapi jadi makin worse..n worse until i cant see any way out..at some point aku da jadi cam takde perasaan..aku move sendiri.. jalan n wat keje cam orang takde perasaan..
mase tu fikiran aku ade macam2..die ade gurl len..dy da ade pengganti aku..dy da balik kt ex dy.dy lagi happy pas putos ngn aku..n bile aku pikir die akan jadi lebih bahagie tanpe aku kt sisi die wat aku jadi lagi kuat untuk lepaskan die pergi..cam aku penah cite lam entri sblum ni..ape saje yang ley wat die jadi betambah lege aku akan wat...even tepakse lepaskan die..  he blame me..kate aku da ade balak len..ahahahaha... untung la law aku mampu ade orang len..law aku nak wat dari dulu da aku wat..tapi x telintas lam ati pon nak wat die camtu...tp law die nak befikiran camtu tepulang la..aku  taw betape sakit law pasangan kite curang..sebab kadang law aku taw die text ngan gurl len even kawan pon ati aku ase cam kene koyak pai hanco..tapi aku hanye mampu senyum n tahan luke lam ati..bile aku tengok pic dy n gurl len lam fb dy..aku meraung sekuat ati..mujo takde orang kat uma mase tu..even tu plan die ntok balas dendam kat ex die tapi akal aku xley nak interpret smue tu..sebab plan die yang tu aku tataw ape2..then kawan aku yang gtaw sebab ingat aku da ptos ngan incek kesayangan..
maafkan aku law lam ati ni jadi was2..law incek kesayangan ase mara bile tengok aku txt ngn kwan aku report bile nak g keje patotnyer die lagi taw betape aku marah bile die letak pic n komen2 yang cam diorang kapel yang paling bahagie lam dunie even satu lakonan coz aku x penah wat gitew..law aku yang wat ape dye akan rase???????? ley ke die terime alasan yang same cam die bagi kat aku????????????  hahahaha...mesti la x kan??

bagi la aku satu kepastian..yang hanye aku lam ati die..bukan orang laen.. yakinkan ati aku.. kitorang da bebaek semule..aku da kembali kat incek kesayangan..tapi..aku takot kemungkinan kitorang akan gadoh lagi..n aku takot law die sebenarnye ade yang laen lam ati..

aku cume harapakn ramadhan kali ni berikan aku kekuatan n ketenangan untuk ade di sisi incek kesayangan. telalu ramai yang menanti die ntok wat die jadi milik diorang..aku ni biase2 je bebanding diorang..jaoh sangat beze..sebab tu aku kadang takot untuk bejalan kat sisi incek kesayangan..sebab aku cam x sesuai jadi pasangan die..mesti la die nak ade gf yang cantik..tp aku biase2 je..tapi aku besyukur die sudi untuk bagi ruang wat aku betapak lam ati die..cume aku harap die betul2 ikhlas sayang aku n x kan sie2 kan kasih syang aku ni...aku sayang dier...


ogos

nak raye da weyhhhh!!! aku dapat cuti pai raye petame :) wenggg! wennggg!! suke x adek2?? ye..aku suke!! incek kesayangan nak wet raye banyak~!!ehehe..

selamat ari raya kepada saudara serta saudari.. weheeheehe

No comments: